myamora 0 Postad 12 November , 2014 Undrar om det är någon som har en ritning eller bild på en rostfri targabåge för en Nimbus Epoca? Jag har en Epoca årsmodell 2003 utan plast targa och skulle nu vilja montera en rostfri båge. Förmodligen finns det inga orginalbågar i rostfritt men jag har sett några som haft sådana och dom är nog tillverkade efter mått. Det skulle ju underlätta massor om jag kunde få tag på en ritning! Hoppas på tur. Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
patflemming 30 Postad 12 November , 2014 Ring och kolla med Nimbus själva. Hade varit kul att höra vad de säger och vad de känner till om detta och om de kan vaska fram en sådan båge vad tom kan tänkas ta för kalaset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 12 November , 2014 Jag skulle nog rekommendera att kolla med Nimbus med. De har ju bra rykte när det gäller att hjälpa till med äldre modeller etc. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser