policcy 0 Postad 7 April , 2005 Hej Jag har köpt en gammal Cresent sportbåt från 60-talet fast vet inte vad e för model så jag kan köpa kapell till den. Jag vet inte så mycket om båten men den e mellan 4 - 5m på längden och 1.5 - 2m på breden och har kort rigg. Snäääälla hjälp mej!! ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan48 0 Postad 7 April , 2005 Har du bågarna kvar? I sä fall kan du väl be en segelmakare sy upp ett kapell efter bågarna. Jag vet inte heller vad din båt är för modell, men känner igen den. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
policcy 0 Postad 8 April , 2005 aaaa jag tänkte på d men det blir för dyrt så jag skulle sy ett skälv men jag behövde ritningar. Tack ändå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kaparn 0 Postad 8 April , 2005 De va mig en liten räser borde du inte nöja dig med ett hamnkapell?? det blir mkt billigare samt att du lätt kan tillverka det av ett billigare matr, Kapellmakare tar en ca:1000 kr för en mallning sen tillkommer resten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
policcy 0 Postad 11 April , 2005 jaa jag får vell d..... iallafall den häe sommarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser