marten66 1 Postad 7 November , 2014 Hej!vill ha ett bra hamnkapell till ett bra pris, vad är bästa material? har fått priser för min Bella 640 DC på mellan 5 000 - 8000 kr. Flera använder Sunbrella plus som mateial och jag har fått prov hemsänt. Det är som en grövre kapelltextil. På en del båtar sitter en del kapell som ser mer gummiaktiga ut, ofta silverfärgade. vad säger ni, vad är bästa material för ett slitstarkt hamnkapell? och har ni tips på försäljare? tacksam för alla svar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
knoptoken 0 Postad 8 November , 2014 (redigerade) Hej. Tycker att du har fått bra priser redan på ett kapell Sunbrella plus Markilux 37 Sandatex Är bra kapell väv ,det andra du nämmer silver färgade måste vara nått USA tillverkat. Redigerad 8 November , 2014 av knoptoken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marten66 1 Postad 9 November , 2014 tack, det lutar åt sunbrella. tycker du att det är värt pengarna med ett hamnkapell? för min del är det både för att spara på det vanliga kapellet och att det ska vara lättare att ta av och på under säsong, slippa vika ihop och krångla ned det i kapellgaraget. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser