Multiman 0 Postad 30 Oktober , 2014 Hej! Jag funderar på att skaffa ekolod först och främst men kanske kombinerat med GPS i samma instrument till min 568. Har ni nåra tips på vilka modeller som är vettiga? Jag har inte lust med mer än 6 papp för det. /// Martin /// Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
EW71 3 Postad 30 Oktober , 2014 Jag håller själv på och letar efter dito till min/vår båt. Fick tips av en kompis att Humminbird kommer med en ny serie kallad Helix som skall vara prisvärd. Har dock noll erfarenhet & kunskap om olika fabrikat så tar gärna emot tips oxå :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Multiman 0 Postad 2 November , 2014 Jaja, låter som om det blir ett besök till båtmässan i februari, av den anledningen, om inte annat! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
EsoxDalbo 25 Postad 3 November , 2014 Kika på Garmin EchoMAP 50, den får du in under 6 med kort till. Både ekolod och GPS. Fungerar bra vid fiske och helt OK i övrigt om du klarar dig med den skärmstorleken. Få se om någon annan har fler tips för under 6? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bhemac 2 859 Postad 3 November , 2014 Idag är nog Lowrance Elite 5 det vassate i 5" klassen med superbra ekolod. Hummingbird Helix verkar intressant. Men vänta till båtmässorna, nya modeller brukar visas i Miami i februari. 5"-klassen är hårt prispressad, försäljningen har gått ner ordentligt, troligen beroende på Ipad mm. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser