anders-p 0 Postad 26 Oktober , 2014 Är det någon som känner till märket Crafstman ??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 26 Oktober , 2014 http://www.craftsmanmarine.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 26 Oktober , 2014 http://www.craftsman.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anders-p 0 Postad 26 Oktober , 2014 Min undran var om nån på forumet har erfarenhet av nämnda märke, inte vad jag kan hitta det dom själva skriver om sig själva..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 26 Oktober , 2014 (redigerade) Min undran var om nån på forumet har erfarenhet av nämnda märke, inte vad jag kan hitta det dom själva skriver om sig själva..... Menar du hela firmans servicenivå rent allmänt, eller nån specifik produkt från nån speciell historisk tidpunkt?? Är inte heller tankeläsare... Redigerad 26 Oktober , 2014 av Thomas-1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
anders-p 0 Postad 26 Oktober , 2014 Ursäkta min luddiga fråga, jag har tittat på motorer till en segelbåt och även bogpropeller, jag har noterat att dom även har lite övrig utrustning för marint bruk. det jag undrar över är vad för service kan man räkna med vid köp av deras produkter, är deras produkter nån kvalité på eller är det rena skräpet, där av min fråga ut hos er på detta forum om nån har egen erfarenhet eller hört av nån annan som har. det är ju lite svårt att prata med representanter för Crafstman dom är ju liksom part i målet... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 10 Januari , 2015 Ingen som har erfarenhet av dessa Craftsman bogpropellrar ?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 1 April , 2015 Pratade med en säljare på Dintra som är importör av Craftmans bogpropellern på mässan och enligt honom så har det sålts många av dessa i Sverige ! Har vi ingen medlem här som har Craftmans bogpropellern monterade på sin båt och kan ge lite recension ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bigfish68 18 Postad 1 April , 2015 Dieselmotorerna är ialf Hyundai i grunden,de står även på sidan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser