pont70 0 Postad 6 April , 2005 Hej är det någon som vet var man best plaserar gasoltuben i en träsnipa, tänkte bygga nytt system till köket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SmileRacer 0 Postad 11 April , 2005 ja du, själv har jag min gasoltub under diskhon, men bredvid kylen, och ovanför kylen har jag gasolspisen, all nära å bra, så slipper man dra en massa onödiga slangar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 210 Postad 11 April , 2005 Bäst placeras den i ett i botten ventilerat utrymme i ett slutet kärl alternativt på t ex en badbrygga. Här finns en ganska bra broschyr (.pdf) som beskriver hur man skall gå till väga, http://www.svenskasjo.se/pdf/Rad_Tips.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pont70 0 Postad 13 April , 2005 hej tack för svaren , sätter min tub på en badbrygga och drar kopparrör till kök o kyl, det blir nog det bästa för min båt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marblu 0 Postad 16 April , 2005 VARFÖR INTE SÄTTA IN ETT SPRITKÖK :-D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pont70 0 Postad 18 April , 2005 hej har ett nytt gasolkök, skall oxå skaffa nytt gasolkylskåp. så det är inte aktuelt med ett sprit kök Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser