Bobba 54 Postad 12 Oktober , 2014 Hej! Upptäckte idag att ena powertrkmcylindern på ett av mina sx-drev läcker där själva kolven kommer ut. Någon som vet ifall detta kan repareras/packas om eller om man måste byta hela cylindern? Vågar inte ens tänka på vad drt kan kosta... Tips på företag i Stockholmstrakten som kan tänkas laga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bobba 54 Postad 15 Oktober , 2014 Ingen som haft problem med läckande powertrimcylindrar på SX drev? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mikaojje 57 Postad 15 Oktober , 2014 Hej Har ett kvitto från föregående ägare där han bytt trimcylinder för att den läckte. Känner inte till mer än att hela cylindern byttes. Cylindern kostade i detta fallet 9184 kr (SX-drev). Häls Joakim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ivan65 110 Postad 15 Oktober , 2014 Drevdelar.se har 2 olika renoveringssatser för Sx drev som kostar 699-749kr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bobba 54 Postad 20 Oktober , 2014 Stort tack Ivan! Jag tycker att jag har googlat ihjäl mig utan att hitta annat än nya kolvar för 10'. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser