Gäst MaxSchmeling Postad 2 Oktober , 2014 (redigerade) ...nu lämnar jag MG för att nätverka bland mina båtvänner. Redigerad 2 Oktober , 2014 av MaxSchmeling Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 2 Oktober , 2014 Nu igen?/B Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
pseudonym 1 167 Postad 2 Oktober , 2014 Då kan vi ha en tyst minut för att fira. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
undrande 60 Postad 2 Oktober , 2014 Ähh, kommer att sakna dig Max. Iaf ibland... Lycka till. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sator 25 Postad 2 Oktober , 2014 Tråkigt Max! 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Simmalungt 3 Postad 2 Oktober , 2014 Väldigt tråkigt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 488 Postad 2 Oktober , 2014 Hej då! Vi har haft våra duster, men jag är glad att jag bl.a. kunde hjälpa dig att hitta fönsterlister till din fina båt. Jag vet att du kommer att sköta om den väl även utan oss på MG. Ha det bra. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 939 Postad 3 Oktober , 2014 ...nu lämnar jag MG för att nätverka bland mina båtvänner. Max ! Kommer sakna dina bilder och underfundiga kommentarer och inlägg. Men varför säga adjö ta en paus, och lite MG semester, så kommer du tillbaks sen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
moggep 27 Postad 3 Oktober , 2014 ...som när nån på fb talar om att de ska rensa i vänlistan. Gäsp... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 Oktober , 2014 Vad är fb? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 939 Postad 3 Oktober , 2014 Vad är fb? Fb = face book Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jari_L 15 Postad 3 Oktober , 2014 Tråkigt! Väldigt mycket korkade svar från dig,MEN!! Vad vore ett forum utan alla synpunkter på saker o ting som bara blir otydligare ju längre tråden löper?! Själv följer jag detta forum mer än jag skriver, och personligen så skulle nog tjusningen i just ett forum dö ut om man inte kunde skratta åt alla dumma kommentarer. Förstå mig rätt nu alla,seriöst och oseriöst kan bli rätt kul tillsammans! //Jari 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 3 Oktober , 2014 Vad är Facebook? 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 4 Oktober , 2014 Vad blir det nya "nicket"!? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bosse 300 Postad 4 Oktober , 2014 Vad blir det nya "nicket"!? Det lär vi snart avslöja toaen, nicket må vara föränderligt men stilen lär bestå. /B 2 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 515 Postad 4 Oktober , 2014 Du skriver mina vänner och samtidigt skriver du att du ska nätverka bland dina båtvänner. Men om vi är dina vänner här på detta båtforum så betyder det att du ska vara kvar här eller? Om du avviker på riktigt så kommer jag sakna dina fina träarbeten. Där har du en talang. Mycket av det du skrivit här har också varit intressant men du har ju blandat med en del mindre trevliga kommentarer också. Tagga ner och fortsätt här utan att vara så känslig så har säkert både du och vi fortsatt gott utbyte av varandra! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kenneth_S 136 Postad 6 Oktober , 2014 ...nu lämnar jag MG för att nätverka bland mina båtvänner. Är det nu vi skall gråta, och be dig stanna - Eller vad...? Eller skall vi kolla efter nya nicket...? Jo´rå, så att eeeehhh... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser