Rikard79 0 Postad 5 April , 2005 Hej jag har en Vator DL 15 av 83 årsmodell på gång med en 50 Hk Mercury från oxå den från 83. Båt och motor ska vara i grymt bra skick. Det e så att jag kanske ska byta den mot min vattenskoter och undrar vad Vatorn med den snurran kan va värd. Att till lägga är att det ingår en 80Km trailer till båten. Tacksam för snabt svar då bytet e nära!!! Mvh Rikard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 6 April , 2005 Jättesvårt att säga ett pris utan att se varan... En beg fin 80 kärra, räkna med närmre 10000:- beg, motorn, om den är fin, 10-15000:-, båten, ingen aning :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst asok Postad 6 April , 2005 Någonstans mellan 20-30000 för båt och motor. Kärra beroende på skick 5-10 000. 30-35 för hela paketet? Någonstans där skulle jag kunna tänka mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 6 April , 2005 ja för dom står i typ 45 på blocket det e det. Så han som har den vill ha ca 40-45 för sin. Och då ska jag lägga pengar i mellan för jag ska ha 35 för min skoter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AntonHelmers 0 Postad 6 April , 2005 Jag sålde min Vator 15DL med en 55hk evinrude, allt från 78 i väldigt bra skick. Utan trailer. Fick 35000kr Är den som du pratar om väldigt fin så får du räkna med att lägga iaf 40000kr med trailer.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 11 April , 2005 Då va det klart. Nu e man ägare till en fin Vator 15 DL från 83. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 11 April , 2005 Finfint! Då får vi ju hoppas du får mycket nöje med den! Får man fråga var priset landade? Stämde det med beräkningarna i tråden? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 11 April , 2005 Det vart jämt byte jag skulle ha 30 Tusen för Vattenskotern min så man kan säga att jag gav 30 för båten. Det som e bra e att motorn knapt gått något för det e en resev motor som stått i varm garage från 84-2004 Kommer en bild på inredningen med den e i fint skick tycker jag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
christopheri 9 Postad 12 April , 2005 Ser ju ut som ny skick. Inte illa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 12 April , 2005 Ja den e jävligt fräch ser typ ut som nån inte suttit i båten hehe En bild till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Denson 0 Postad 8 April , 2008 Riktigt bra skick!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 8 April , 2008 hehe fanns dom bilderna kvar ja den båten va i bra skick Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
7anne 0 Postad 8 April , 2008 Nu vet jag inget om din scoter, och om motorn är som du har beskrivit har du gjort en mycket bra affär... Vator är tåliga båtar och din ser ut att vara i kanonskick... Ha en riktigt bra sommar i den... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rikard79 0 Postad 9 April , 2008 Nu va det år 2005 som det va affär på den så båten e såld gör länge sen och många båtar har det vart sen den Men tack ska ni ha i alla fall... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser