sailorboy 0 Postad 5 April , 2005 Har ett visslande ljud i backslaget. dock bara när man belastar backslaget lite. när det för jobba så är det inga missljud. Någon som vet vad det kan vara.???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sailorboy 0 Postad 5 April , 2005 Det är en hederlig volvo penta MD30, betekning på backslaget vet jag ej............ Måste man göra något eller går det att köra vidare??!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sailorboy 0 Postad 5 April , 2005 :mad: Jo då olja finns och det kan ej ha frusit... Jag byter olja och kollar om ljudet försvinner... I annat fall åker det i sjön... :-tackar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sailorboy 0 Postad 5 April , 2005 Båten har legat i hela vintern... Jag funderar eller tror att det inte fins någon kylning på backslaget... Oljan ser fin ut, det kollade jag.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sailorboy 0 Postad 5 April , 2005 lurigt fall.???? ?-) jag hade en besiktnings man som kollade båten..... det är ett litet bakslag. är det verkligen kylning på dessa??? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sailorboy 0 Postad 5 April , 2005 i kill the bastard till besiktnings mannnnn. iiiiaaaaa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser