Mattejao 0 Postad 22 September , 2014 Förlåt att jag gjorde en ny tråd men jag hittade inte någonstans jag kunde edita min gamla. Som sagt så undrar jag över jofa 510 hur den går i vattnet, samt för o nackdelar. Sen har jag tittat lite på Finnsport 540HT och jag undrar med om den går bra i vattnet och om en 75 hk suzuki årsm 90 räcker till för att plana med 4-5 pers och dra vattenskidor (inte med 4-5 pers då) All info jag kan få så snart som möjligt är mycket tacksamt PS. Ledsen för en tråd till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RichLin 12 Postad 22 September , 2014 (redigerade) Hej Jag vet att båtnytt testade Finnsport 540ht i slutet på 80 talet, eller början på 90 talet. I ett stort test av ht båtar. Jag vet att den kom på den sämre halvan i testet. Ett par båtar bland dom bättre var Flipper 535ht samt örnvik 535ht. Så mycket mer kommer jag inte ihåg. Men jag ska se om jag kan hitta tidningen källaren. Då jag har kvar alla båtnytt från den tiden. Redigerad 22 September , 2014 av RichLin Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mattejao 0 Postad 22 September , 2014 Det vore verkligen jätte snällt om du kunde göra det. Jag kan tänka mig att Örnviken och flippern fick bättre. Men så är det en viss prisskillnad Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser