Stefan621 0 Postad 22 September , 2014 Hej Jag har tänkt limma på en plastskena på akterspegeln, Skall fästa min ekolodsgivare i den. Men vad skall jag använda för lim till detta??? //Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tompelompe 74 Postad 22 September , 2014 Vad är det för material i akterspegeln? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan621 0 Postad 22 September , 2014 Gelcoat plastbåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Twister550 143 Postad 23 September , 2014 Limmade rostfri kölskena på en av slängbåtarna i somras, vi använde en sikaflex, kommer dock inte ihåg vilket nummer den hade, men du kan säkert hitta rätt produkt på deras hemsida..... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tompelompe 74 Postad 23 September , 2014 Jag skulle använda epoxylim. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ossy 26 Postad 23 September , 2014 Esstack Pro 1 skulle jag prova med. Starkt som f-n, påminner om Sika 291 i konsistens. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stefan621 0 Postad 23 September , 2014 Kolla runt med båtfirmor, och de tyckte att sika291i skulle räcka..? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser