Gäst MaxSchmeling Postad 26 Augusti , 2014 ...innan solen bryter över hustaken. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jojjeblom 7 Postad 27 Augusti , 2014 Kontrar med denna, tidig morgon 24/7 ute på Ålandshav mellan Grisslehamn och Singö, bleke och himmel och hav går ihop så horisonten knappt syns Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 513 Postad 27 Augusti , 2014 Blå Jungfrun Härligt att ligga där i stiltje utan vågor. Den möjligheten får man inte så ofta. Men ska sanningen fram är jag sällan uppe och fotar i soluppgången, så det är en solnedgång... Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ArneRadar 667 Postad 27 Augusti , 2014 Morgonbild: Här går jag hundvakt kl 03-06 på en 62-fots ketch i Kalmarsund med soluppgång över Blå Jungfrun härom veckan. Båten är på väg till Karibien. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjorns_snipa 94 Postad 28 Augusti , 2014 (redigerade) För snart ett år sedan övernattade jag vid bryggan i hamnen i avvaktan på att upptagningarna skulle börja klockan 8. Jag vaknade i soluppgången, tog några osäkra steg på den frostiga bryggan och tog denna bild. Redigerad 28 Augusti , 2014 av Bjorns_snipa 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
666D3 64 Postad 28 Augusti , 2014 Fiskare på väg ut i Biskopsfjärden. Sämre utsikt kan man ha till morgonfikat Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Chrille_82 5 Postad 28 Augusti , 2014 Bidrar med en kvällsbild istället på väg hem från en dagstripp på Öland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser