Caribic410 757 Postad 26 Augusti , 2014 Eftersom jag ofta seglar ensam, familj och eller vänner mönstrar på och av med mer eller mindre jämna mellanrum, så bjuder jag in till "Ensam"-seglar- arkad.... Min semestersegling kommer att gå från Nyköping, norrut, österut eller söderut under 4-6 veckor från midsommar ungefär och framåt. Jag tänkte att den som vill hänga på, från Nyköping eller någon gång under resans gång, hela perioden eller en/ flera kortare intevall, kan ha detta som lite planeringsforum. Det är ju hur trevligt och kul som helst att segla själv samtidigt som det är lika trevligt att samsegla. Lämnar öppet för olika aktiviteter i natur eller gästhamnar. Själv e jag barnsligt fötjust i att dricka bira, spela BG, tennis eller bara glo runt i skogen eller på byn. Eller varför inte bara softa, läsa en bok eller göra ingenting. Ibland kanske man kan gemensamhetsgrilla t.ex. // MVH Hannu 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Caribic410 757 Postad 28 Augusti , 2014 =) Inget köpcentrum, tunnel eller någon anna form av arkad!!!! Eskader menar jag ju såklart! =) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser