Stickan100 0 Postad 16 Augusti , 2014 Hej. Jag har problem med att få i framväxeln på mitt bravo 3 drev. Backen fungerar alltid som den ska. Jag har tidigare märkt att problemet har kommit när drevet varit varmt Efter en lite längre körning. Men nu fungerar det inte alls. Var ute med båten i går och fick detta problemet ganska omgående. Tog över en timma innan jag fick i växeln, Var tvungen att ha lite högre varv på motorn innan växeln till slut trillade i. Någon som har en ide vad felet kan vara?? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flippermannen 26 Postad 16 Augusti , 2014 Jag hade detta problem på ett DP290-drev och då var det konkopplingen som var sliten. Kanske att Bravo-drevet har en liknande konstruktion? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stickan100 0 Postad 16 Augusti , 2014 Jag tror att det sitter en konkoppling på bravo-dreven också. Är det någon som vet nåt om det eller har bytt konkoppling på ett bravo-drev nån gång? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndyTheBest 7 Postad 19 Augusti , 2014 Växelwiren mellan motor och drev kan va problemet. Det finns inställningar vid infästningen vid motorn också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser