Gå till innehåll
måndag 25 november 2024
Garpen61

Garmin 292 uppgradera programvara?

Rekommendera Poster

Jag kollade på Garmins supportsida och det finns ny Firmware till 292, eller nyare an vad jag har i alla fall.

Det står att man behöver USB Card Programmer

Vad är det för nåt?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ok, det var ju inte billigt, så måste man ha ett speciellt "datacard" också?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När jag uppdatera min 526 använde jag ett SD-kort som jag satte i korthållaren på gpsen.

Supporten rådde mig att använda ett så litet SD-kort som möjligt annars kunde gpsen få problem med uppdateringen.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej!

Ring till Garmin och förklara... då lånar dom ut en minnesstick av samma modell som kartan med den senaste programvaran..

kostar 0:-

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej lånar tråden lite. Skulle vilja uppdatera min garmin 178c sounder. Är det möjligt? Går det och skall man ladda in nya filer på minneskortet som sitter i? Obs kan nada om marin gps er.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

När jag uppdatera min 526 använde jag ett SD-kort som jag satte i korthållaren på gpsen.

Supporten rådde mig att använda ett så litet SD-kort som möjligt annars kunde gpsen få problem med uppdateringen.

Det är skillnad på hur man uppdaterar de gamla jämfört med de nya plottrarna. Bara att gå in på http://www8.garmin.com/support/software/marine.html och kolla vilka som omfattas av vad.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...