gorper 0 Postad 3 April , 2005 Hej, Någon som vet varför jag får en varningston ( summer ) när jag går för fullt? Om jag går i marschfart 20-22 konop så är det OK, men så fort jag går för fullt så får jag en varningston efter ca 1-1,5 min. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ryssen 0 Postad 3 April , 2005 Det kan vara att motorn över varvar, vilket varv tall har motorn när den går för fullt? Varvtalet ska ligga på 5500. Annars kan det vara att motorn inte får någon olja när den går för fullt - lättast att be en verkstad kolla det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bobby69 0 Postad 3 April , 2005 Full på 2-takt olja och försök igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Roddarn Postad 4 April , 2005 Hej! Vad har du för motor och vad är det för max varvltal som uppges i motorns handbok? Hälsningar: Roddarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roddarn 1 Postad 4 April , 2005 strunta i vad du har för motor....det räcker med max varvtal.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
josa 1 Postad 5 April , 2005 Hmm.. kan väl oxå vara att motorn går för varm på fullgas. Kolla impellern!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0856200600 0 Postad 5 April , 2005 Hej Med största sannolikhet är det impellern eller ännu vanligare så här i början på säsongen, thermostaten. Bill-Owe J Skadereglerare Atlantica Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser