wiri 2 Postad 12 Augusti , 2014 Hej. Skulle behöva lite hjälp av er kunniga. Har kollat här http://motorguiden.marinshopen.se/Modellguide/Fastställ-årsmodell/Mercury/2-takt/18-25-hp Men inget stämmer med mitt nr, Nr på motorn är 9350672 och har hittat bilder på hur dom såg ut. Och enligt bilderna så såg dom ut som min 80-83 Men vill vara säger. Var kan man köpa delar mm till dessa motorer. Blir väl att renovera å byta membran i förgasaren å lite runt om den. Impreller å liten Tacksam för alla svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wiri 2 Postad 12 Augusti , 2014 Hmm enligt tabellen är det 20hk motorn som har 93xxxxx mellan 80-83 men denna skylten sitter på mellan röret så det kan ju vara bytt. Ska leta efter flera skyltar. För känner förra ägaren å har vetat om båten sen jag va liten och det ska va en 25hk så vida inte han blev lurad från början. Men tror han köpte den ny. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
wiri 2 Postad 12 Augusti , 2014 Ursäkta alla ordfel. Autokorekt på paddan. Ålder ska det givetvis va och inte order Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser