Jonasmal 0 Postad 11 Augusti , 2014 Någon som har bra trix för att få bort fläckar som ser ut som mögel? Sitter på ovansidan av en dyna, är typ fuskskin tror jag Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sSvensson 8 Postad 11 Augusti , 2014 Jag fick mina dynor rena med galltvål köpt på Ica Maxi, blev kanonfina. Efter det smörjde jag noga med Turtles leather cleaner.Mina dynor är inte äkta skinn, kan vara galon.Prova dock först på en oöm sida av dynan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hellix 5 Postad 11 Augusti , 2014 Fuskskinn gör du enkelt rent med vatten och en mirakelsvamp. Svampen finns att köpa på ICA eller annan båttillbehörsaffär, kostar ca 29:- för 2st. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonasmal 0 Postad 12 Augusti , 2014 Tack för bra tips! Vad är en mirakelsvamp Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jojjeblom 7 Postad 13 Augusti , 2014 Tack för bra tips! Vad är en mirakelsvamp http://www.prorecond.se/webshop/index.php?act=viewProd&productId=258 Hej, länkar till info om mirakelsvamp. Använder dessa själv vid div bilrecond. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Minego 13 Postad 14 Augusti , 2014 Svampen funkar bra men se till att den är blöt minsta allergisk så gör dammet att man blir otäckt tät i halsen.....pröva inte med torr svamp,,,,,river sönder galonen, Funkar även bra på rostfritt mm. Riktigt bra till allt möjligt. men testa först!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jonasmal 0 Postad 15 Augusti , 2014 Ok,ska testa! Och tack igen!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser