SeaMaster560wa 23 Postad 11 Augusti , 2014 Hej! Ska inte byta båt nu men har redan börjat fundera på hur nästa ska vara Har idag en Finnmaster 62 dc och är väldigt nöjd med båten och den modellen. Min tanke är att nästa ska ha liknande möjligheter men gärna lite större. Måtten idag är 6.2 x 2.3. Har tittat väldigt mycket på Finnmaster 68. Det jag känner att jag vill ha är: Vattensystem Fast toa Spis Värmare alt värmelock till spisen Har idag 115hk som toppar 35 knop och vill ha lite mer kräm framförallt för att komma ner i varv. Vill gärna även ha sittplats på vardera sida och inte som på Yamarin 68 tex Kom gärna med lite förslag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 11 Augusti , 2014 Om du börjar fundera på att byta båt, varför då inte byta till en riktig båt. Du får större aktionsradie och får möjlighet att själv gå ner i varv. Ett exempel ur högen - Vagabond 31 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaMaster560wa 23 Postad 11 Augusti , 2014 Jag är ingen seglare Tommy, inte än iaf. Vem vet vad som händer i framtiden. Men som det ser ut nu så tilltalar motorbåtar mig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser