Mackey 4 487 Postad 8 Augusti , 2014 Eftersom jag har diskbråck och ett spräckt lillfinger så har jag inte så mycket annat att göra... Vilket nick är bäst/fyndigast/roligast här på MG?Terrafobica har just nu min röst med motiveringen att det är väldigt fyndigt. Vilken avatar är bäst/fyndigast/snyggast?Jag tycker ju väldigt mycket om min egen, men... Min röst faller på bhemac och happysix med motiveringen att de är snygga. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
happysix 44 Postad 8 Augusti , 2014 (redigerade) Tackar, bilden är tagen i Amsterdam. En kväll för två år sen. Själv tycker jag Undrande är ett fyndigt nick. Lasse L har en fin marin avatar. Toaen har också en fin bild på sin egen julle som avatar.(tagen av någon annan har jag läst) Redigerad 8 Augusti , 2014 av happysix 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 208 Postad 8 Augusti , 2014 Bästa avatar är Roddarn. Har man sett den glömmer man den inte! Brrrr... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 487 Postad 8 Augusti , 2014 För er som inte sett Roddarns avatar. Mackey 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser