Gå till innehåll
fredag 27 september 2024
iron_eagel2

Catalina klubben

Rekommendera Poster

Det börjar bli båtsässong,och det vore kul om alla medlemmar kunde träffas helst med båtarna ( vore maffigt) kom med förslag om var vi skulle kunna ha vårt meting, MVH Anders

post-5809-1394234360,4387_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Anders, visst skulle det vara kul.... men har du satt ihop en förteckning över oss medlemmar? Om det är så,kan du inte maila den till oss så vi vet vart vi befinner varandra i landet, och sen kan ju var och en komma med förslag på plats.... bara en tanke, rätta mig om jag har fel...för jag tror att många av oss är rätt långt ifrån varandra, avstånds mässigt alltså...för alla gillar vi ju CATALINA...

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hej Peos. Jaghåller på och försöker att sammanställa en lista men jag saknar uppgifter från en del medlemmar. I samband med detta uppmanar jag dom som inte har hört av sej att göra det. MVH Anders :-Tack

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

:tant Har mailat till alla som jag har fått in uppgifter på [RÖD]så nu hoppas jag att vi kommer till skott[/RÖD] :lol: MVH Anders

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst marie

Hej! Här kommer en ny båtägare till en Catalina.Har inte sett någon klubb med Catalinor, så vad kul att det finns någon.Vart finns den klubben?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Först av allt, anmäl dig som medlem i maringuiden.Gå sedan in på Båtklubben online sök på C (som i Catalina) och gör där din ansökan om medlemskap. Du är så välkommen till denna Club för Catalinor...lägg gärna in några bilder också. Peo, medlem i CatalinaKlubben

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...