Rorkulten 0 Postad 7 Augusti , 2014 Hej Hur kan jag göra en koll om tätningen behöver uppdateras? Kanske aktuellt nu då segelbåten har årsmodell -79 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 8 Augusti , 2014 vi efterlyste bild förra gången du frågade, det är nödvändigt för att få någotsånär vettiga svar I all välmening / kalle 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rollen 547 Postad 8 Augusti , 2014 Hej Hur kan jag göra en koll om tätningen behöver uppdateras? Kanske aktuellt nu då segelbåten har årsmodell -79 Om den inte läcker, är den väl OK. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bjorns_snipa 94 Postad 8 Augusti , 2014 Min är också från -79, sitter i en snipa så den har nog gått längre. Jag kommer inte att byta så länge det inte droppar vatten från den och när det inte går åt mer än en liten skvätt olja då och då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rorkulten 0 Postad 8 Augusti , 2014 vi efterlyste bild förra gången du frågade, det är nödvändigt för att få någotsånär vettiga svar I all välmening / kalle Ok återkommer med bild efter upptagning okt 2014 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 8 Augusti , 2014 ja nu vill vi ha bild på hur det ser ut där axeln kommer in i båten, utsidan är alla mer eller mindre lika, så bild kan du ta med båten i vattnet. kalle 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser