Pepper 0 Postad 4 Augusti , 2014 Hej, Undrar lite om en plotter som jag köpt begagnad, Garmin 182c. Jag har ingen tidigare erfarenhet alls av plotters så därför kan kanske vissa frågor uppfattas som korkade. Såvitt jag förstått så kallas minneskortet till denna för Bluechart classic och tillverkas inte längre. Det som jag har är från Södertälje till Trelleborg och det är fine så långt (Se bild). Jag kör dock en del i de skånska insjöarna såsom Sjön Immeln, Ivösjön samt Ringsjön och de finns inte med på kortet. Går det att köpa kort på dessa sjöar? Kan man skicka iväg kortet någonstans och få tillagt insjöar på kortet eller låter jag mig luras av kortets likhet med ett USB-minne? Eller är det så att det är kört?Jättetacksam för svar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Hberg2 1 Postad 13 Augusti , 2014 Hej jag har försökt att få tag på dessa kort och de slutade säljas 2010 vissa återförsäljare har ett fåtal kvar i lager, men annars återstår nog bara beg marknaden. Om du vill sälja ditt 046 kort är jag intresserad:) Mvh Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser