Gå till innehåll
söndag 22 september 2024
Gäst plotter

Stora Middelgrund

Rekommendera Poster

Gäst plotter

Någon här på forumet som har fiskat på Stora Middelgrund?

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej plotter lige hvor ligger stora middelgrund - jeg kender et par stykker rundt omkring arda :tant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst plotter

Stora Middelgrund ligger på N56 33;00 E12 04;00 m.a.o. mellan Anholt och Hallands Väderö.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

i følge det levende sjøkort fra Danmark se billed er der gode fiske pladser omkring vragene. arda :tant p.s. vær opmærksom på trafikruterne

post-5340-1394234360,7058_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst plotter

Jo tack Arda, vraken känner jag till allihopa. Frågan var om någon testat fisket där ute det senaste året. Om det ger något att åka ända ut.

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

hej plotter en hurtig søgning og snak blandt danske fiske klubber var 2004 inta et godt år på store middelgrund - men makrel i sæsonnen er godt arda :tant

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst plotter

Hej Arda, just nu ska torskfisket vara bra på Middel har jag fått höra. Annars är det förmodligen söndertrålat vid det här laget. Du kan besöka min hemsida på: http://www.fiskeiskelderviken.se om du är intresserad av fisket där.

post-7557-1394234361,2731_thumb.jpg

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Hendrik Gnolen

Hejsan, Fiskar där väldigt ofta och man får alltid mycket torsk men det gäller att leta runt litegrann. Inga monster men det har hänt att vi har kommit hem med hela båten överfull( 200kg) med torsk! Inte dumt det! Alltså väl värt en tur ut! / Hendrik

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst plotter

Hej Hendrik, jag ska ut i helgen och satsar på st. middelgrund. Skriv gärna en rad på hemsidan nämnd ovan om du skulle få något!

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Gäst Gnolen

Tjäna Plotter, Var inne och kollade din sida. Kul med vrakfiske! Har varit på några av dessa men vi brukar ligga lite norrut. Ska inte ut på några veckor tyvärr!! :-( Men man får trösta sig med lite insjöfiske istället. / Henrik

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Hallå alla storfiskare,

Lyfter denna tråden lite då jag har lite planer på att åka ut hit för att fiska någon fin dag. Är det någon som varit där på senare tid och har lite info vore det intressant. Det kanske inte är värt resan? Har ändå c:a 35 distans ut.

 

Dela detta inlägg


Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa nytt...