Pentax 724 Postad 30 Juli , 2014 kan man inte rätta stavfel längre och ta bort dubbla inlägg? kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Peter_K 4 208 Postad 30 Juli , 2014 Det är tidsbegränsat numer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 toaen 510 Postad 31 Juli , 2014 Fast dubbla inlägg går att dölja, så de bara blir synliga för moderatorn. Hittade ett av mig dubblerat inlägg i en gammal tråd och det gick inte att radera, men väl att dölja. Fast det var i min riktiga dator - den ende som jag kan logga in på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Pentax 724 Postad 31 Juli , 2014 (redigerade) vad är syftet ned att tidsbegränsa?? kalle Redigerad 31 Juli , 2014 av Pentax Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Peter_K 4 208 Postad 31 Juli , 2014 Att vissa medlemmar inte kunde hantera redigeringsfunktionen som vuxna människor. De kastade skit, raderade sedan. Detta är också orsaken till att alla alltid citerar varandra i alla inlägg så trådarna blir milslånga; när man citerat är kommentaren låst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 pseudonym 1 167 Postad 31 Juli , 2014 Att vissa medlemmar inte kunde hantera redigeringsfunktionen som vuxna människor. De kastade skit, raderade sedan. Detta är också orsaken till att alla alltid citerar varandra i alla inlägg så trådarna blir milslånga; när man citerat är kommentaren låst. Kallar man sig Anemos så kunde vad som helst hända, speciellt på fredagskvällarna när korken hade flugit upp. :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Peter_K 4 208 Postad 31 Juli , 2014 Ja, bra exempel. Tyvärr fanns det fler. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Pentax 724 Postad 31 Juli , 2014 Anemos är väl sedan länge historia, förövrigt tycker jag mg är väldigt fritt från liknande individer nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 Pentax 724 Postad 1 Augusti , 2014 får nu nästan alltid dubbla poster, vad gör jag för fel? kom medelande från admin att jag inte fick posta fler på kort tid. jag har inte ändrat några inställningar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
0 stavhammar 313 Postad 1 Augusti , 2014 får nu nästan alltid dubbla poster, vad gör jag för fel? kom medelande från admin att jag inte fick posta fler på kort tid. jag har inte ändrat några inställningar! Det kan bero på webbläsare och/eller att man har bråttom och klickar 2 gånger... Meddelandet om att du postat för många kommer automatiskt. Skall kolla vad det värdet står på och justera det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kan man inte rätta stavfel längre och ta bort dubbla inlägg?
kalle
Dela detta inlägg
Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser