Gäst Fredrik Postad 31 Mars , 2005 Ska konvertera min Ockelbo T17 iDL från AQ115 100 drev till AQ170 270T-drev. Nån som vet var man kan få tag på drevmall till 270T? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 31 Mars , 2005 Hej jag satte på ett 270 T drev i fjol hade ett 100 drev jag gjorde en mall av papp från en flyttkartong det gick utmärkt det jobbiga var att 270 skölden är djupare en 100 skölden ca 7 cm så man får flytta fram motorn, i min båt innebar det totalt 43 timmars arbete och en massa konstiga ord. Om man har möljighet att flytta motorn gör man jobbet på en dag. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
fredde1972 0 Postad 2 Oktober , 2005 Gammal tråd men fortarande søkbar http://bilmek.mine.nu/batmek/tips/vp.pdf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wellcraft19 1 Postad 3 Oktober , 2005 Jag skulle kopa en mall fran Fredrik pa www.drevia.se Tror de kostar under hundra-lappen och du far dem i fullstorlek och RATT mall. Kan vara vart det i och med att blir det fel har. sa... Maila eller ring honom. Han kan ALLT om VP installationer, nya som gamla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser