samen 0 Postad 21 Juli , 2014 Växellådan på min evinrude 85hk -75 rasade. Så nu ska jag plocka isär den men åkte på en nit på en gång. Jag får inte lös lagerhuset. Jag har lossat på 4 skruvar i botten på den sen försökt tvinga ut den men går inte. Har jag missat något? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
littlebastard4 4 Postad 21 Juli , 2014 Nja, missat och missat....du behöver komplettera med en riktigt grov avdragare avsedd för jobbet samt gasbrännare och en massa våld. Dessa brukar sitta som fan, och jag lämnar helt enkelt bort dessa jobb till båtverkstäder. Tror de tog 250kr för att ta väck skiten ca. Var i landet finns du? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
samen 0 Postad 21 Juli , 2014 Aa har använt en 2 arms avdragare ca 25mm. Gas låter farligt då de är massa ojla runt om. Den finns i Ljusdal Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
littlebastard4 4 Postad 21 Juli , 2014 Får du loss den utan att värma ska du vara glad. Jag har en specialavdragare (original specialverktyg) men brukar aldrig räcka... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser