Manzzon 0 Postad 21 Juli , 2014 Hur högt över vattenytan är targabågen på denna båt? Någon kanske kan berätta lite mer om denna modell med VP D4 motor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 21 Juli , 2014 Ingen koll på 25ans höjd. Har dock själv en D4 300 som jag är nöjd med i stort. Trevlig motor som är stark och snål. Har ca 120 timmars driftstid och inga problem hittils. Denna säsong har jag faktiskt inte ens tittat i motorrummet än.. Enda nackdelen jmf med t ex D3 och D6 är att D4 är 4-cyl vilket ger ett otrevligare ljud och inte lika mjukgång. D3 är ju 5 cyl och D6 6cyl. Båda dessa är trevligare rent komfortmässigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Manzzon 0 Postad 21 Juli , 2014 Vore snällt om du kunde mäta på ett ungefär höjden över vattenytan så jag vet om denna båt går in i mitt båthus eller om man får kika efter något annat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
thundergod 101 Postad 21 Juli , 2014 Jag har en 28 som är ganska mycket större än 25an. Max höjd på 28an är 2.80. Men som sagt så tror jag att 25an är en hel del lägre. Prova att slå Bavariasverige en signal annars. De har säkert koll. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser