frogg 2 Postad 19 Juli , 2014 Har lite problem har en tern 6hk som inte vill starta den har gnista det finns soppa i förgasaren men den startar inte Hjälp vill ut o fiska Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frogg 2 Postad 19 Juli , 2014 Är det ingen som har någon bra ide Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frans73 8 Postad 20 Juli , 2014 Har du kollat att den får bensin fram till stifftet(blött),annars är det rengöring av förgasare, dagens bensin är inte så rolig när den får övervintra vill gärna gegga ihop i förgasaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frogg 2 Postad 20 Juli , 2014 Ja det nlir blöt men jag har haft isär förgasaren o gjorde rent allt det är gnista börjar fundera på om det är flr dåligt komp så den inte suger in soppa ordentligt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frans73 8 Postad 20 Juli , 2014 Prova med startgas om den tänder med den kan det mycket väl vara kompen som är för dålig och förmodligen ett ringbyte som behövs för att få den att gå, frågan är om det finns och om det inte är bättre att låta den gå till sälla jaktmarkena tråkigt nog Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rascal 976 Postad 20 Juli , 2014 Sluter reedventilerna tätt så att Du får vevhuskomp? /Claes Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frogg 2 Postad 20 Juli , 2014 Den tänder inte med start gasen fik tips om 51mm Huskvarna motorsågs kolvring Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frogg 2 Postad 20 Juli , 2014 reedventilerna såg ut o va täta när jag tog bort förgasaren Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
frogg 2 Postad 22 Juli , 2014 är det ingen mer som har någon ide som kan hjälpa mig ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser