henrico 0 Postad 15 Juli , 2014 Vad tror ni, är en REGAL 2100 LSR från 1999, något att ha? Den har Volvo Penta 4,3 liters V6 och Volvo Penta SX drev. Ska ha bowrider och inget annat. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gissla 1 Postad 15 Juli , 2014 Jag har en 1900 iof 2011 som fö är till salu. Men mycket fina båtar iaf dom senare vet ej så mycket om de från 90talet. Men som med allt annat skick osv säger de mesta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
henrico 0 Postad 15 Juli , 2014 Jag har en 1900 iof 2011 som fö är till salu. Men mycket fina båtar iaf dom senare vet ej så mycket om de från 90talet. Men som med allt annat skick osv säger de mesta Jo, skick är ju det avgörande i alla lägen men tänkte om det är som med Bayliner och Aids - "j*vligt lätt att skaffa sig och ett h*elvete att bli av med" Förutsatt att skicket är ok, är Regal från slutet -90 tal och början -00 bättre eller sämre än t.ex. Stingray, Maxum eller Wellcraft i de årgångarna tro? En 2011 blir nog för dyr för min budget, tänkte lägga max 100k. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gissla 1 Postad 15 Juli , 2014 Bayliner kommer väl alltid ha sitt rykte, dock helt ok båtar nu för tiden dom jag kollat på Jämfört med andra liknande märken är Regal extremt prisvärda, riktigt mycket båt för pengarna! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser