chleide1680 0 Postad 13 Juli , 2014 jag tänkte ta bort skot bocken på min compis 28 eftersom jag ändå har skotskena vid nedgången till ruff, någon här som har tips eller någon som gjort liknande, vad jag förstår sitter den ganska bra, 28 genomgående bult, men har hört rykten om att den är även satt på nåt i kemisk fastsättning, bultarna är väl minsta problemet i så fall!! vill i a fall ha bort den för Säkerhetens skull, tacksam för tips!! christer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LuminaL 101 Postad 13 Juli , 2014 menar du pelaren som storskotet går till? Den som sitter på luckan ner till motorn? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chleide1680 0 Postad 13 Juli , 2014 ja så kan det va, jag har motorn fram under bäddarna i förpiken så jag har ingen lucka där, Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LuminaL 101 Postad 13 Juli , 2014 Då kanske det skiljer lite mot min. Jag har en 76a och har motorn bakom/ under nergången till ruffen. På min är pelaren en del av luckan till motorn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Vilse 12 Postad 13 Juli , 2014 jag tänkte ta bort skot bocken på min compis 28 eftersom jag ändå har skotskena vid nedgången till ruff, någon här som har tips eller någon som gjort liknande, vad jag förstår sitter den ganska bra, 28 genomgående bult, men har hört rykten om att den är även satt på nåt i kemisk fastsättning, bultarna är väl minsta problemet i så fall!! vill i a fall ha bort den för Säkerhetens skull, tacksam för tips!! christer Är en den bra att ta spjärn emot vis kryss, Compis har ju en väldigt bred sittbrunn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
chleide1680 0 Postad 15 Juli , 2014 ok, ska ta mej en funderare, om den får va kvar eller inte, kan ju va bra som du säger ta spjärn emot när det lutar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser