Jocber 0 Postad 11 Juli , 2014 Jag har en Ockelbo DC21 från slutet av 70 talet. Min fundering är att ena trimplanet bara funkar åt ett håll . Det sitter ett relä som är trasigt och min undran är om det finns någon som vet vad det är för ett relä (reservdelsnummer)eller om någon har ett extra liggandes. Det kanske finns någon därute som har en komplett enhet. Tacksam för svar Mvh/ Lars-Åke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
uvek 15 Postad 11 Juli , 2014 Ja vad du har för båt spelar mindre roll finns många typer av trimplan titta på knapparna eller vid motorn om det står något fabrikat. Kan ev vara Benett isåfall har troligen hansen racing och drev.se reservdelar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocber 0 Postad 13 Juli , 2014 Ja vad du har för båt spelar mindre roll finns många typer av trimplan titta på knapparna eller vid motorn om det står något fabrikat. Kan ev vara Benett isåfall har troligen hansen racing och drev.se reservdelar ok, tack. Kollar upp detta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser