evinrudeHans 0 Postad 7 Juli , 2014 Hej, har en ryds 480 s och när jag köpte den fick jag med en sittdyna för föraren. Då undrar jag om det finns ett komplett dyn kitt till alla platser i båten. Tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 188 Postad 8 Juli , 2014 Det fanns för 3 år sedan:https://www.mercurymarine.dk/brochure/historiskebrochurer/Ryds/RydsTillbehor2011_SE.pdf (i å för sig för RSI modellen med just dynorna borde inte skilja så mhycket) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
evinrudeHans 0 Postad 8 Juli , 2014 Ok, tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AnkanGBG 1 Postad 12 Januari , 2015 Hallå! Lyckades du få tag i några dynor? Jag är också på jakt efter ett komplett set dock. Har kollat runt lite men du kanske har något tips. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Niklas-L 38 Postad 15 Januari , 2015 Köpte ett nytt orginal kapell till min ryds från -86, de hade även dynor till den. Det är nig dyrt, men fint! http://www.augustssonsmobler.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
karluno 59 Postad 15 Januari , 2015 såg att Orust marin sålde ut dynor till ryds. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
moltas 25 Postad 16 Januari , 2015 (redigerade) 2015-01-12 vid 00:03 skrev AnkanGBG: Hallå! Lyckades du få tag i några dynor? Jag är också på jakt efter ett komplett set dock. Har kollat runt lite men du kanske har något tips.Jag har en komplett uppsättning som jag inte använder. Bra skick. Tillhör en Ryds 480 RS.I .Intresserad? /Moltas Redigerad 16 Januari , 2015 av moltas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sarekwoods 0 Postad 4 Mars , 2015 2015-01-16 vid 12:43 skrev moltas: 2015-01-12 vid 00:03 skrev AnkanGBG: Hallå! Lyckades du få tag i några dynor? Jag är också på jakt efter ett komplett set dock. Har kollat runt lite men du kanske har något tips.Jag har en komplett uppsättning som jag inte använder. Bra skick. Tillhör en Ryds 480 RS.I .Intresserad? /Moltas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sarekwoods 0 Postad 4 Mars , 2015 Hej jag är intresserad av en dynsats till 480.ring gärna om ni har en till övers. 0706182343 Per Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AnkanGBG 1 Postad 14 April , 2015 Var ett tag sedan jag var aktiv men fick ett pris av Augustssons möbler. Komplett låg på runt 4100 kr + frakt. Ha de fint! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser