Mackey 4 502 Postad 1 Juli , 2014 Summern till den 35 år gamla motorövervakningen gick sönder... Åååh nej!!! En sådan får man väl aldrig tag på. Nu blir det massa bök och stök för att få det att funka med en annan summer och om ett par dagagar ska vi sesgla iväg. Jo, summern fanns på Elfa över disk. Ganska dyr, men den fanns. Fanns billigare på andra ställen, men Elfa var bara några km bort. Nu bär det av på en månads seglats, bl.a. till Bornholm. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
condmaster 15 Postad 1 Juli , 2014 Ah! Sonalert! Jag gjorde samma upptäckt i våras, ist för att betala ca 800:- hos Penta blev det ca 300:- hos Elfa - Aaaaningen billigare Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 502 Postad 1 Juli , 2014 Oj, 900:- kr! Jag som tyckte 300:- kr var i överkant. På nätet kan man få den för 13 US$ + moms + frakt, blir väl ca. 150:- kr. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 233 Postad 1 Juli , 2014 (redigerade) 70 kr om du kan leva med en grå variant..? http://www.kjell.com/sortiment/el/elektronik/elektromekanik/summrar/summer-4-28-vdc-p50591 Redigerad 1 Juli , 2014 av Peter_K Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
gusvo085 111 Postad 1 Juli , 2014 Jag är billigast hittills! Jag fick en av den lokala pentameken, iofs begagnad. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 502 Postad 3 Juli , 2014 (redigerade) 70 kr om du kan leva med en grå variant..?Tack!Det hade funkat med en grå, men är redan på väg mot Bornholm. Havet är spegelblankt och solen är precis på väg upp. Sov gott! Mackey Redigerad 3 Juli , 2014 av Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser