larzone72 0 Postad 30 Juni , 2014 Hej! Jag söker med ljus och landtärna efter båtplats på Värmdö till min nyinförskaffade Nordic79. Båtens mått är ca 8x3 meter. Du råkar inte veta vart jag kan hitta en? Jag är tacksam för tips. Ha en glad båtsommar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pirayan 37 Postad 30 Juni , 2014 Har du övervakat Blocket? Några av dom platser jag haft har jag hittat där. Annars kan jag rekomendera dig att kontakta hamnkapten på lokala båtklubbar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
RikardE 265 Postad 30 Juni , 2014 Det finns säkerligen ett gäng båtklubbar, det brukar vara dödfött att få plats om man inte är kompis med surfinkarna som styr och ställer. I Nacka finns det hos båtkompaniet i skurusundet, i absolut värsta fall kan man ligga hos marindepån i fiskis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Funkis 143 Postad 30 Juni , 2014 Har skickat meddelade till dig... Så nu har du anledning att lista ut den funktionen? Och välkommen till forumet, här finns mycket kunskap... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larzone72 0 Postad 30 Juni , 2014 Har du övervakat Blocket? Några av dom platser jag haft har jag hittat där. Annars kan jag rekomendera dig att kontakta hamnkapten på lokala båtklubbar Ja, jag kollar blocket hela tiden, men det finns mest annonser för småbåtar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larzone72 0 Postad 30 Juni , 2014 Det finns säkerligen ett gäng båtklubbar, det brukar vara dödfött att få plats om man inte är kompis med surfinkarna som styr och ställer. I Nacka finns det hos båtkompaniet i skurusundet, i absolut värsta fall kan man ligga hos marindepån i fiskis. Jo, det finns massor med båtklubbar, men det tycks svårt att ''komma in''. Fiskis var en bra idé. Ligger bra till rent geografiskt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larzone72 0 Postad 30 Juni , 2014 Har skickat meddelade till dig... Så nu har du anledning att lista ut den funktionen? Och välkommen till forumet, här finns mycket kunskap... Jag tackar och bockar för välkomnandet! Jag har fått ditt PM och ringer strax. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larzone72 0 Postad 1 Juli , 2014 Nyss hemkommen från kontraktskrivning på sommarplats! Efter många samtal och mail löste det sig. Ska nu invänta finvädret och koncentrera mig på båtlivet. Tack för era tillrop och tips. Ses på böljan! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser