kingfisher 0 Postad 28 Mars , 2005 hej alla sjöbusar jag undrar om det finns några bilder att få tag på till ryds camping inifrån jag har en sån och behöver lite tips om kommande renovering det saknas troligtvis en del grejer i min båt tacksam för lite bilder eller nåt liknande :-( Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
roblon 0 Postad 28 Mars , 2005 Hej Har 3 stycken bilder på datorn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kingfisher 0 Postad 29 Mars , 2005 tack för bilderna nu har jag lite mera att fundera på Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lindvik 0 Postad 26 April , 2005 Hej ! Jag köpte en Ryds Camping förra året. Numera ommålad i mörkblått. Blev som en ny båt. vacker och sjövärdig !! Lycka till med Din båt. Bifogar några bilder ! Med vänlig hälsning Ralf Lindvik ralf.lindvik@ahrs.aland.fi Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 27 April , 2005 Hej Jag har några frågor till dej Lindvik, angående din ommålade båt. Hur gjorde du det? Målade själv eller köpte du tjänsten, isåfall var?Kostnad? Om du gjorde själv, Typ av färg? Förfaringssätt, spruta, rolla, inomhus, utomhus? Tidsförhållandet, från start till omålad båt? Tacksam för lite inspirationstips! Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser