Ingoose 0 Postad 25 Juni , 2014 (redigerade) Hej! Jag är på jakt efter ett Bluechart kort till min Garmin 172C. Det heter meu021r. Det finns kanske fler kort som täcker området jag är ute efter? södra östersjön, (Karlskronaskärgård). Då de ej längre tillverkas hoppas jag kunna hitta någon som har ett begagnat. Jag har ett Bluechartkort för byte eller tillsalu som heter MEU024R OSLO TO TRELLEBORG. Tack på förhand! /Johan Redigerad 25 Juni , 2014 av Ingoose Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ingoose 0 Postad 25 Juni , 2014 Alternativt kortet MEU468S skulle vara toppen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Azguz 105 Postad 26 Juni , 2014 Är du säker på att du inte kan få tag på det via garmin? Jag fick tag på för södra bottenviken för någon månad sen bara. Här:EU021R: https://buy.garmin.com/sv-SE/SE/kartor/pa-sjon-kartor/546/heu021r-ostra-danmark-och-sydostra-sverige/prod34789_010-C0777-20.html EU468S: https://buy.garmin.com/sv-SE/SE/kartor/pa-sjon-kartor/546/heu468s-sodertalje-till-trelleborg/prod72413_010-C0812-20.html Dock tog det ett jädrans tag för den att skrapa fram det men det kom tillslut.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ingoose 0 Postad 26 Juni , 2014 Hej, nej tyvärr det är inte dom. Korten du köpt är bluechart G2 och börjar på HEU. Bluechartkorten jag behöver är modellen tidigare som slutade tillverkas 2008 och börjar på MEU. Men tack för tipset! /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Azguz 105 Postad 26 Juni , 2014 Hej, nej tyvärr det är inte dom. Korten du köpt är bluechart G2 och börjar på HEU. Bluechartkorten jag behöver är modellen tidigare som slutade tillverkas 2008 och börjar på MEU. Men tack för tipset! /Johan Aaa! Kom på att jag hade en 192C :S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matic 0 Postad 30 Juni , 2014 Hej Johan, Jag har precis införskaffat mig en ny båt(min första för övrigt =) . Där fick jag med en Garmin 178C med kartor för Ost kusten(köpt i stockholm), själv bör jag i väst. Nu vet jag dock inte vad det är för namn på kartorna, jag kikar på det ikväll och hör av mig. Är det rätt är jag såklart intresserad på att göra ett byte Hälsningar Kristian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ingoose 0 Postad 30 Juni , 2014 Hej Johan, Jag har precis införskaffat mig en ny båt(min första för övrigt =) . Där fick jag med en Garmin 178C med kartor för Ost kusten(köpt i stockholm), själv bör jag i väst. Nu vet jag dock inte vad det är för namn på kartorna, jag kikar på det ikväll och hör av mig. Är det rätt är jag såklart intresserad på att göra ett byte Hälsningar Kristian Okey. Låter ju toppen om det är så. Då kan vi ju göra ett byte om det stämmer. Hörs /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
matic 0 Postad 30 Juni , 2014 Hej Johan, Jag har precis införskaffat mig en ny båt(min första för övrigt =) . Där fick jag med en Garmin 178C med kartor för Ost kusten(köpt i stockholm), själv bör jag i väst. Nu vet jag dock inte vad det är för namn på kartorna, jag kikar på det ikväll och hör av mig. Är det rätt är jag såklart intresserad på att göra ett byte Hälsningar Kristian Okey. Låter ju toppen om det är så. Då kan vi ju göra ett byte om det stämmer. Hörs /Johan Nu har jag GPSen framför mig, kartan jag har heter MEU469s. Efter snabb googling visar det sig att det är ett bluchart g2. Trodde garmin 178c var med bluechart (ej g2) ;( Jag är då ute efter MEU42r. Synd. Hälsningar Kristian Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
perola68 1 Postad 1 Augusti , 2014 Hej! Har ett för östkusten, säker ett för västkusten. Mvh PO 0709-170 712 Hej! Jag är på jakt efter ett Bluechart kort till min Garmin 172C. Det heter meu021r. Det finns kanske fler kort som täcker området jag är ute efter? södra östersjön, (Karlskronaskärgård). Då de ej längre tillverkas hoppas jag kunna hitta någon som har ett begagnat. Jag har ett Bluechartkort för byte eller tillsalu som heter MEU024R OSLO TO TRELLEBORG. Tack på förhand! /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kniven1234 0 Postad 15 Maj , 2016 Har ett MEU021R (Göteborg/östra Danmark/Karlskrona) och vill ha ostkusten som täcker söder om Stockholm har ett kort som heter Stockholm Mälaren och vill ha nästa kort söder om detta tror det heter MEU468 Trelleborg-Södertälje. // kniven1234 (Mats) Hej! Har ett för östkusten, säker ett för västkusten. Mvh PO 0709-170 712 Hej! Jag är på jakt efter ett Bluechart kort till min Garmin 172C. Det heter meu021r. Det finns kanske fler kort som täcker området jag är ute efter? södra östersjön, (Karlskronaskärgård). Då de ej längre tillverkas hoppas jag kunna hitta någon som har ett begagnat. Jag har ett Bluechartkort för byte eller tillsalu som heter MEU024R OSLO TO TRELLEBORG. Tack på förhand! /Johan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rkrd 0 Postad 21 Juni , 2016 Hej Mats(Kniven1234), Om du har ditt MEU021R kvar och kan tänka dig sälja det så är jag intresserad av att köpa det. Mvh, Rikard Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser