Shakewell 1 Postad 21 Juni , 2014 Hej. vi undrar om det fins nån där ute som skulle kunna hjälpa oss att se vad det är för motor på våran båt som vi har köpt. vi hittar inga skyltar eller märken på vad det är få motor. vi har ingen dokumentation på båten . vi skulle vilja vet vad det är för båtmodell med. mvh Mattias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 225 Postad 21 Juni , 2014 Rött brukar betyda Pentas bensinmotorer. Hur många cylindrar? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
elektrikarn 123 Postad 21 Juni , 2014 Tycker det ser ut som en 4 cylindrig Perkins diesel, brittisk motor. Slitstark sak. Båtmodell har jag tyvärr ingen susning om. Lycka till. Torbjörn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Shakewell 1 Postad 22 Juni , 2014 Rött brukar betyda Pentas bensinmotorer. Hur många cylindrar? vi vet att det är en disel. 4 cylindrar är det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Simonpavalsaland 0 Postad 28 Augusti , 2017 Hej Mattias! Jag skulle vilja få kontakt med dig angående båten Shake Well min mail: simon.pavals[at]gmail.com Har lite historik och några frågor. Tack på förhand för svar /Simon Påvals, Åland Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jan_af_lisoe 188 Postad 29 Augusti , 2017 Tyvärr har Mattias inte besökt MG på drygt 3 år Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 225 Postad 29 Augusti , 2017 14 minuter sedan, jan_af_lisoe säger: Tyvärr har Mattias inte besökt MG på drygt 3 år Å andra sidan följer han detta ämne, och får ett mail när någon skriver i det (om han inte har bytt mailadress). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Shakewell 1 Postad 29 Augusti , 2017 jag har svarat honom . fick ett mail på det 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser