ok3084 0 Postad 21 Juni , 2014 hej funderar på att installera ett ankarspel på min Yamarin 64, finns det någon här som har det på sin Yamarin och kan dela några bilder? Hur mycket kostar ett ankarspel installerat och klart? jag har ej fått några offerter ännu så jag har ingen aning. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Capitan 288 Postad 21 Juni , 2014 Google är din vän Ajpäd är inte det https://www.google.se/search?q=yamarin+64+ankarspel&client=safari&hl=sv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=lDilU_CUGqS8ygOIioGADg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1024&bih=672#facrc=_ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ok3084 0 Postad 21 Juni , 2014 Tack, Givetvis har jag googlat men tänkte om någon här hade bilder på sina installationer och vad de betalat för det. mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaMaster560wa 23 Postad 21 Juni , 2014 Jag har installerat själv på min Finnmaster 62 DC som påminner väldigt mycket om en 64DC. Nu vet jag inte hur det är på 64 men på min var det väldigt enkelt då jag även kom under ankarboxen och kunde förstärka etc. Sedan vet jag att jag inte installerade det ankarspel som väldigt många installerar på dessa båtar, men det gick bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ok3084 0 Postad 22 Juni , 2014 hejVilket märke installerade du? vad kostar det ungefär? mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaMaster560wa 23 Postad 22 Juni , 2014 hejVilket märke installerade du? vad kostar det ungefär? mvh Jag valde Lewmar ProFish 1000 för blyad lina. Med allt material och allt som man nu behöver i form av ankarhållare, lina etc så blev det ca så här: Lewmar: 9 995 inkl fjärrkontroll Blyad lina: 1 695 Ankarhållare: 1 595 Ankare: 1 395 Genomföring för linan: 400 Div förstärkningsmaterial och förhöjningskonsol: ca 1 500 Har säkert glömt något men i det stora hela var det detta som kostade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser