kossor 963 Postad 14 Juni , 2014 Vill önska alla debattörer på forumet en riktigt glad midsommar, tyvärr ser inte vädrets makter ut att bjuda på finväder, men de är bara att ha rätt kläder. // Peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
tompelompe 79 Postad 14 Juni , 2014 Que? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
toaen 510 Postad 15 Juni , 2014 Vill önska alla debattörer på forumet en riktigt glad midsommar, tyvärr ser inte vädrets makter ut att bjuda på finväder, men de är bara att ha rätt kläder. // Peter. Glad midsommar på dig själv och alla andra med för den delen. Det där med vädret. På den prognosen jag brukar kolla på ser vädret alldeles utmärkt ut. NV vind runt 7 m/sek. runt 17 grader och sol med bara lite moln. Egentligen alldeles för bra rapport. Bor man på en turistort hade det varit bättre att det störtregnade hela dan. Det blir mycket lugnare då. Fast det är ju mycket bättre nu för tiden än vad det var för ett antal år sen. Det var några år, då var det så många ungdomar som invaderade våra samhällen, speciellt Smögen, Polisen blev tvungen att stänga av Smögenbron, några gånger för det gick inte att ta sig fram med bil pga alla fulla ungdomar. Jag hade beredskap på elverket en midsommar och fick ett kabelfel mellan ett par kabelskåp längst ut i väster på Smögen. Är man ung och full och skall festa, så bryr man sig inte om att det kommer en bil som skall fram. När jag äntligen lyckades ta mig fram och konstaterat att det var kortslutning på en kabel, var det att ta sig tillbaka till förrådet i Kungshamn för att hämta en ny kabel att dra ut tillfälligt. Ringde en arbetskompis som följde med - om jag kom och hämtade honom - han hade tagit sig ett "järn". Hans kompis som tillsammans med sin familj var och firade midsommarafton hos arbetskompisen följde också med. På väg till Smögen blev vi stoppade av polisen, som ville veta anledningen till att vi ville köra över bron. När jag vevade ner rutan luktade det antagligen sprit, så jag fick blåsa. Det var ju inga problem. Jag har ju inte druckit sprit sen 1948. Nu för tiden är det betydligt lugnare. Visserligen flyr en del äldre Smögare samhället för att slippa ifrån allt stim och sen får de ägna en del av midommardagen att städa bort kiss och bajs från sina tomter. Trevlig midsommar på er. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mackey 4 861 Postad 16 Juni , 2014 Ha en riktigt trevlig midsomar själva kossor, toaen och alla andra också. Vädret är som det är så sällskapet, humöret och kläderna får väl se till att det blir trevligt. Mackey Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Simmalungt 3 Postad 16 Juni , 2014 (redigerade) Hur det än är så blir det midsommarväder... sol= midsommarväder Regn= typiskt midsommarväder Och däremellan firar vi midsommar Redigerad 16 Juni , 2014 av Simmalungt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kossor 963 Postad 16 Juni , 2014 Hur det än är så blir det midsommarväder... sol= midsommarväder Regn= typiskt midsommarväder Och däremellan firar vi midsommar Hahaha ja du har helt rätt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 16 Juni , 2014 Skickar din vänliga hälsning i retur. Sydsverige badar i solsken och livsbejakande båtjobb. Visst finns det ett liv utan båt och det heter DÖDEN... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser