Bohman1 0 Postad 14 Juni , 2014 Hur aktiverar man egentligen frifallet? Jag har tryckt in "knappen" som sitter på hjulet som snurrar. Vad mer behöver man egentligen göra? Motorn trycker ju fortfarande ut tampen istället för bara låta den löpa fritt? Tack på förhand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
xcelro 4 Postad 15 Juni , 2014 "Knappen" ska vara ute för att aktivera frifallsfunktionen. Hjulet ska stanna mot klacken under detsamma och därmed få kopplingen att gänga ut sig en bit och därmed frigöra kabelaret. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bohman1 0 Postad 15 Juni , 2014 Kom fram till samma slutsats idag när jag meckat runt lite. Tycker dock det inte alltid nyper när man ska veva upp det igen, endast 8 av 10 gånger. Kommer få svårt att lita på det här spelet, hade jag vetat att det var b-frifall så hade jag nog köpt ett annat spel. Jaja, får leva med det tills man byter båt om några år. Tack för svar iaf Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaMaster560wa 23 Postad 16 Juni , 2014 Kom fram till samma slutsats idag när jag meckat runt lite. Tycker dock det inte alltid nyper när man ska veva upp det igen, endast 8 av 10 gånger. Kommer få svårt att lita på det här spelet, hade jag vetat att det var b-frifall så hade jag nog köpt ett annat spel. Jaja, får leva med det tills man byter båt om några år. Tack för svar iaf Hej! Är det nytt? Har du blyad lina? Det finns nämligen 2 varianter av ankarspel. Ett till kätting/lina och ett som är till blyad lina. Jag har även bestämt för mig att man kan byta ut det hjulet som drar upp linan beroende på vad man vill köra med. Har precis installerat mitt men det har fungerat varje gång. Jag har blyad lina. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser