larsan1 3 Postad 6 Juni , 2014 Hej. Är det någon som vet vilken glas säkring man ska ha för att säkra kylskåpet? Den sitter i en bajonetthylsa från skåpet. Har kikat i båten och i instruktionsboken,men inte ett ord om säkringen! Tacksam för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oldtimer 81 Postad 6 Juni , 2014 Det borde stå på den defecta säkringen du har ;-) 10 A borde räcka, men då må den INTE vara kvick (flink) p.g.a. startströmmen til komressoren. Annars 15 (16)A. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan1 3 Postad 6 Juni , 2014 Det borde stå på den defecta säkringen du har ;-) 10 A borde räcka, men då må den INTE vara kvick (flink) p.g.a. startströmmen til komressoren. Annars 15 (16)A. Aha,ja det satt nämligen ingen i hållaren:) Men du tycker att man ska ta en 15A? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Oldtimer 81 Postad 6 Juni , 2014 Det borde stå på den defecta säkringen du har ;-) 10 A borde räcka, men då må den INTE vara kvick (flink) p.g.a. startströmmen til komressoren. Annars 15 (16)A. Aha,ja det satt nämligen ingen i hållaren:) Men du tycker att man ska ta en 15A? Nej, jag tycker du skall använda "minste möjliga" en 10A Trög. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
larsan1 3 Postad 6 Juni , 2014 Det borde stå på den defecta säkringen du har ;-) 10 A borde räcka, men då må den INTE vara kvick (flink) p.g.a. startströmmen til komressoren. Annars 15 (16)A. Aha,ja det satt nämligen ingen i hållaren:) Men du tycker att man ska ta en 15A? Nej, jag tycker du skall använda "minste möjliga" en 10A Trög. Okej,då köper jag det i morgon. Tack för hjälpen! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser