magnuslarsson 4 Postad 3 Juni , 2014 Hej. Läste något om att byta olja i backslaget . Gäller det en Albin O21? Blir inte klok på hur man gör det. Någon som vet? Tacksam för svar:) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
CaptainKongo 83 Postad 4 Juni , 2014 På den Albin O21 jag hade fanns det inget backslag. Man ställde istället om till back genom att flöja propellerbladen. Dvs reversering. Motorn satt i en Albin Vega. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 4 Juni , 2014 Ja nu finns det ju o21or med backslag med. avtappning på sidan av backslaget påfyllning i luckan på ovansidan. men behovet att byta är i normalfallet väldigt litet. Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Pentax 724 Postad 4 Juni , 2014 https://www.google.se/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&docid=vnBnYgdlidlWrM&tbnid=b_CbTtjq9d7YiM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fmmd.nu%2Fshop233%2Fcatalog%2Findex.php%3FcPath%3D21&ei=18mOU_a2Asm7yAOL6YHIAg&bvm=bv.68235269,d.bGQ&psig=AFQjCNGOUTbckZU_a35ciB6Re9oB-Lvr7A&ust=1401953059601262 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Thomas-1 311 Postad 4 Juni , 2014 Hej, allt du behöver veta enligt Albinfabriken i bilden nedan.Var 250:nde gångtimme och varje vår. Avtappning vid röda pilen.(Bilden f.ö. hopklippt ur denna pdf-instruktionsbok) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
magnuslarsson 4 Postad 4 Juni , 2014 Stort tack:)! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser