Gå till innehåll
torsdag 19 december 2024
JLB1974

Aquador 23 WA

Rekommendera Poster

Hej. Jag har fått "möjlighet" att köpa en 2002 års Aquador 23 WA för ca 400' och är inte helt säker på om detta är ett bra eller mindre bra pris. 190 hk diesel med pentry.

Någon med kunskap?

Mvh

Joha

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

internet   

alltså Blocket, båtbörsen, google osv.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Enligt mig är det väl ett ok pris men kanske inte ett jättekap. Finns ju en 04a på blocket med kad32, en ägare, verkar vara ok skick för 419 vilket säkert går att pruta. Å andra sidan ligger det ju en hel del aq 23 wa med bensinmotorer ute till betydligt högre priser.

Jag tror nog att du gör en ok affär om du får den för 400 och du känner att båten i övrigt är fin och väl omhändertagen. Extra plus om du känner säljaren och vet om det är ordningsam person.

Min personliga åsikt (kan ibland vara något avvikande från den övriga båtmarknaden) är att denna båten borde ligga på ca 350. Men det är ju bara vad jag tycker.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Han har servat den själv vad jag förstår :(

Serva själv gör de flesta som inte har tummen mitt i handen att serva en båt är inte så himla komplicerat.

Att han fixar att serva den själv ger även en indikation på att han grejar att ta hand om det övriga också.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ok och 2003a är det, inte 2002a som jag sa. 170 hk enl annons inte 190 hk. Fortfarande ok pris?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...