iron_eagel2 0 Postad 25 Mars , 2005 :tant Hur ska jag täta alla gamla hål efter mina gamla trimplan. :-Tack MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kneten 1 Postad 25 Mars , 2005 Jag brukar spackla igen så mycket det går i hålet, sedan tar jag rondellen och slipar ned runt hålet så lite det går och lägger sedan glasfiber så att det bygger för högt. När det härdat, slipa ned med en planslip, måla och matta ned med våtpapper och polera upp så det blir blankt. Det går aldrig att spackla bort hålen, syns igenom. Dessutom blir detta garanterat vattentätt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Danne77 0 Postad 27 Mars , 2005 Bra tips Kneten! Om man är lat kan man köra i lite Sicaflex som är godkännt under vattenlinjen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 30 Mars , 2005 Några fler tips Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Torpedo 0 Postad 30 Mars , 2005 gealcoatspackel. Finns på tub i olika kulörer. Matta av, lägg på, våtslipa och polera. Fulfix: dra i några skruvar med sika på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 30 Mars , 2005 Hålen är ca 3mm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
erikeriksson 2 Postad 31 Mars , 2005 Hej, jag skulle använda Plastic Padding Marine Epoxy. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Per-Helge Postad 28 April , 2005 Heisann... En normann her... Jeg ville gått for den siste løsningen med epoxy sparkel.. Best tips! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser