Gå till innehåll
torsdag 26 december 2024
stromstad_skipper

storebro eller inte?

Rekommendera Poster

Ett foto kanske skulle underlätta.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Ser ju onekligen ut som en solö. Finns inga serienr nånstans? Annars kan man ju ringa Strebro Trading,dom kanske vet omdom sålt ritningarna till någon.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst MaxSchmeling

Ser ju onekligen ut som en solö. Finns inga serienr nånstans? Annars kan man ju ringa Strebro Trading,dom kanske vet omdom sålt ritningarna till någon.

Tro mig, Storebro har inte sålt en enda ritning. Dessa sitter man på som om de vore en militär hemlighet!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst MaxSchmeling

Storebro Trading sitter inte på något riktningsarkiv alls. Storebro Trading har absolut inget med Storebrovarvet att göra utan drivs idag av fd ägare till varvet.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Storebro Trading sitter inte på något riktningsarkiv alls. Storebro Trading har absolut inget med Storebrovarvet att göra utan drivs idag av fd ägare till varvet.

Det vet jag, härlig ton du har. Har varit i kontakt med dom angående annat. O dom brukar ha rätt bra koll vad dom gjort under alla år.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ringde dem när jag hade en Solö och de hade en del reservdelar kvar. Framrutor m.m. Ritningar kanske är en annan sak. Men bra koll tyckte jag de hade.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst MaxSchmeling

Helt rätt, Anteman!

Storebro är helt fantastiska när det gäller reservdelar också till äldre båtar men ritningar släpper de inte ifrån sig. Jag har en ritning på vår Storebro 31 Baltic men det är mer en översiktsritning som inte säger ett skvatt för någon som skulle vilja bygga en alldeles egen 31´a...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...