stromstad_skipper 1 Postad 1 Juni , 2014 Har en båt av okännt fabrikat. Ser ut som en Solö, men har stålskrov. Någon som kan tänkas veta mer? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eken 5 Postad 1 Juni , 2014 Ett foto kanske skulle underlätta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stromstad_skipper 1 Postad 1 Juni , 2014 Hur får jag in en bild här? Inloggad från mobil. 1 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stromstad_skipper 1 Postad 1 Juni , 2014 Kanske funkar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henrik_gbg 0 Postad 23 Augusti , 2014 Ser ju onekligen ut som en solö. Finns inga serienr nånstans? Annars kan man ju ringa Strebro Trading,dom kanske vet omdom sålt ritningarna till någon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 24 Augusti , 2014 Ser ju onekligen ut som en solö. Finns inga serienr nånstans? Annars kan man ju ringa Strebro Trading,dom kanske vet omdom sålt ritningarna till någon. Tro mig, Storebro har inte sålt en enda ritning. Dessa sitter man på som om de vore en militär hemlighet! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stromstad_skipper 1 Postad 24 Augusti , 2014 Nej inga märkningar alls. Båten är till salu för övrigt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 24 Augusti , 2014 Ser ju onekligen ut som en solö. Finns inga serienr nånstans? Annars kan man ju ringa Strebro Trading,dom kanske vet omdom sålt ritningarna till någon. Storebro Trading sitter inte på något riktningsarkiv alls. Storebro Trading har absolut inget med Storebrovarvet att göra utan drivs idag av fd ägare till varvet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henrik_gbg 0 Postad 25 Augusti , 2014 Ser ju onekligen ut som en solö. Finns inga serienr nånstans? Annars kan man ju ringa Strebro Trading,dom kanske vet omdom sålt ritningarna till någon. Storebro Trading sitter inte på något riktningsarkiv alls. Storebro Trading har absolut inget med Storebrovarvet att göra utan drivs idag av fd ägare till varvet. Det vet jag, härlig ton du har. Har varit i kontakt med dom angående annat. O dom brukar ha rätt bra koll vad dom gjort under alla år. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anteman 3 Postad 25 Augusti , 2014 Ringde dem när jag hade en Solö och de hade en del reservdelar kvar. Framrutor m.m. Ritningar kanske är en annan sak. Men bra koll tyckte jag de hade. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst MaxSchmeling Postad 26 Augusti , 2014 Helt rätt, Anteman! Storebro är helt fantastiska när det gäller reservdelar också till äldre båtar men ritningar släpper de inte ifrån sig. Jag har en ritning på vår Storebro 31 Baltic men det är mer en översiktsritning som inte säger ett skvatt för någon som skulle vilja bygga en alldeles egen 31´a... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser