Mulle53 0 Postad 30 Maj , 2014 Hej! Jag har en styrpulpet Särki 425. Behöver en motor till den men vet inte vad jag ska välja för motorstyrka. Jag får max ha 35 hästar. Om jag ska köpa en ny vad ska jag välja av 25 eller 30 hk? Är det stor skillnad på 25 eller 30? Kommer jag att märka stor skillnad mellan dem, är skillnaden i fart och pris befogad om jag väljer 30 hästaren? Tacksam för svar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ioor 5 Postad 30 Maj , 2014 Ensam i båten märks nog väldigt liten, nästan ingen skillnad. Om du däremot ibland åker med många personer / tungt lastad märks skillnad lite mer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mulle53 0 Postad 30 Maj , 2014 Ensam i båten märks nog väldigt liten, nästan ingen skillnad. Om du däremot ibland åker med många personer / tungt lastad märks skillnad lite mer. Tack tack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Yamsing 2 Postad 31 Maj , 2014 Borde inte vara några problem med en 40 hk, skulle satsat på en Yamaha 40 hk 2-takt deras 2-takt går otroligt bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser