earendel 4 Postad 25 Maj , 2014 Hej Jag har problem med den SEV växkelstromsgeneratorn i min båt. Den sitter på en AQ140 motor. Vet någon var man kan skaffa en ny eller bytes generator? Eller finns det någonstans i Göteborg som kan reperera den? Tacksam för all hjälp Alan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Krisus_von_batte 4 Postad 26 Maj , 2014 Hejhej, Kasta inte ut en massa pengar innan du först bytt laddningsregulator...kolla denna tråd: http://www.maringuiden.se/forum/topic/72402-laddningsregulator-aq-140-sev/?do=findComment&comment=502424 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Flipperpetri 2 Postad 4 Juni , 2014 Hej Jag har problem med den SEV växkelstromsgeneratorn i min båt. Den sitter på en AQ140 motor. Vet någon var man kan skaffa en ny eller bytes generator? Eller finns det någonstans i Göteborg som kan reperera den? Tacksam för all hjälp Alan Hej! jag har en 145a och biltema har en som passar perfekt till min motor. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eld- 548 Postad 4 Juni , 2014 Biltema har inga maringeneratorer. Jag har aldrig sett någon i alla fall. Det är en riktigt dålig idé att sätta en okapslad bilgenerator på en bensinmotor i en båt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser